Sunday 5 February 2012

Apabila aku cuba nak faham...tapi pengetahuan itu diluar sasaran aku

Alright...ini gambar di ambil ketika satu program apentah kat campus yang mewajibkan semua pelajar dibawah Fakulti Pengurusan untuk hadir kerana kehadiran akan diambil...so dipendekkan cerita..i hav 2 go lah..n another reason why i going 2 dat programme is bcoz all da paticipant can get da sijil...so with da xcited face n dressing..aku masuk ke dalam auditorium..dengan perut yang lapar,aku fokus mendengar motivasi terseut...ade di beri handout kepada semua orang..start aku tgk page by page handout tuh..aku xfaham..but its ok la..maybe da motivator can xplain lah...tapi ape kan daya...sepatah haram die cakap pon aku xpaham...hanya student senior je yang respon bile di tnya...wat da...???Well...untuk menghilang kan bosan..aku pandang sekeliling aku...Hurmmm....*sambil dalam hati mencari mamat2 hensem...tapi xberkenan & xde yg sepadan...hahaha......so aku decide to sleep mse program tuh...tp xBOLEEE sbb bising la pulak...so the climax is...dats why aku menconteng tapak tangan sebab bosan...hehe...Attack The Block merupakan sebuah filem yang dilakonkan oleh majoritinya adalah remaja muda yang nakal dan terjumpa dgn makhluk asing semasa mereka mahu merompak..selepas mereka menjejaki makhluk asing tersebut kerana alien tuh telah mencederakan salah sorang rakan mereka & mereka nk bunuh ar bnde alah tuh...selepas bergelut  dgn alien tuh tanpa mereka sedari darah alien tuh dah percik2 kat baju dorang.So apabila mereka semua pulang kerumah iaitu satu block seakan2 rumah flat didapati mereka diekori oleh byk lagi alien  jantan kerana darah percikan alien betina tuh yg dpt di trace oleh sijantan2....dan puluhan lg alien jantan telah mengekori remaja2 tersebut untuk mendapatkan  mereka...so klu nk tau citer selanjutnya gi ar cari kat internet..haha

No comments:

Post a Comment