Saturday 25 February 2012

mimpi yang tapi...????

terkamjat aku bila sedar dari tidur
melayan mimpi yang terlalu lama
macam movie 3D *real punya mimpi...


dalam hidup aku ni....
aku hanya tunggu sorang saje laki..tapi laki tuh bukan milik aku mahupun kekasih aku...aku pun tak tahu dia kat mana dia sekarang..suare dia dan rupa dia pun dah samar-samar dalam ingatan aku....pelik kan?.menanti seorang laki yang ntah siapa-siapa...tapi dia pernah menjadi kekasih pada aku suatu masa dulu...


Tapi,
yang si polan yang muncul dalam mimpi aku tuh tersangat memeranjatkan aku....
laki tuh juga bukan kekasih aku...juga pernah jadi cinta monyet aku suatu masa dulu...si polan ni, aku tau dia di mana..rupa dia dan suara dia segar dalam ingatan aku...tapi aku tak mencintai dia seperti mana aku mencintai lelaki yang aku nantikan tuh


ohhh tuhan...
apa maksud mimpi ni
adakah sekadar mainan tidur aku?


tapi....
dalam keadaan terkamjat aku..
aku tersenyum dengan mimpi yang penuh dengan "TAPI" tuh..si polan ni semak betul lah masuk dalam mimpi
tapi...
kenapa lah bukan laki itu yang muncul dalam mimpi aku..
rindu betul...makin hari macam makin lenyap diri dia dalam ingatan aku
tapi makin aku stabil dan mengatakan yang aku still nak tunggu dia,...WTF


aku confuse...tak nak tulis dah!



No comments:

Post a Comment