Wednesday 22 February 2012

pokok yang cantik di atas bukit....



Semasa menulis entri ini aku sedang melayan perasaan aku di awang-awangan.
Sambil mendengar lagu,dari rock kapak sampai rock gergaji elektrik
dari lagu jiwang leleh sampai lagu jiwang tangkap cintan  *ade ke?
ok itu bukan MOTIF nya


Sebenarnya aku baru lepas tunjuk few videos kat sorang member aku dalam asrama, aku tunjukkan videos member2 zaman sekolah Private School Kasturi dulu.

So after watchin da videos with xtreamly laughter
she went back to her room...
so i was left alone
SUDDENLY
teringat 
zaman sekolah dat full & filled with laughter
tak ada secebis rasa masalah pun bila bersama mereka
kalau rasa beban pun..
beban homework je lah..and beban garu kepala sebab Tuan Haji Wahab*Pengetua sekolah nak kutip yuran sekolah every month..haha
dan beban korek duit bile nak pergi "HUHA"..well dats not big probs...sebab antara kiteorang semua akan tong-tong kalau ada apa2 perihal.

So every moment dat we share together mana mugkin boleh lupa macam tu saja..ye dak?
aku pun tak tahu lah..kalau aku sahaja di antara mereka yang over "emo"..

and i do keep silence since we all far apart
aku diam bukannya sebab aku lupa kat korang..tak pernah la..aku tak contact korang bukan sebab aku dapat member baru...*yea..i do hav quite many friends here...but you all are the best for me..THE BEST AMONG THE BEST..

mungkin bagi korang alasan la kau Putri..henset kan ada...call je lah...
memang aku ada henset..
masalahnya aku topup pun sebulan sekali...itu pun RM5
topup tuh pun aku habiskan call mak aku je...selalu update kat dia pasal kuliah & exam
btw...aku mengaku aku salah...salah sebab pinggirkan korang..tapi bukan dalam hati tau..bagi aku korang semua boyfriend aku...kalau aku ada boyfriend pun..korang yang penting lagi bagi aku



so da story here is..aku melayan diri aku di awang-awangan*maaf Pak Awang pinjam nama hang sat na..
sebab aku berkhayalan yang aku nak dating dengan boyfriend2 aku ni di suatu bukit yang tak berapa bukit kat UPM..
actually..



aku rasa tempat ni popular since Movie Lagenda Budak Setan buat tembakan*shooting kat tempat ni...
and iklan Milo pun pernah buat lokasi iklan kat tempat ni

So aku berangan-angan nak pergi tempat ni dengan korang..
Aku da google tempat ini
masuk free
tapi kene weekdays lah..8am-5pm..
thereafter tutup...i dont noe how far is true..

tempat yang aku maksudkan adalah...







teringin sangat nak ke sini  (:
tapi tak berkesempatan sebab semuanya berjauhan

if ada rezeki dan izin Allah...hope we can share da new short-moment here <3


*gambar ini aku google sendiri,bukan aku yang ambik gambar ni...so sorry owner, if don't inform u dat i take diz pictures  (:

No comments:

Post a Comment