Friday 16 March 2012

study week..bukan honeymoon!

sebenarnya...sekarang ni aku tengah study week coz nex week aku ade final exam.

dan aku penuh dengan rasa gelabah time ni...xtau nape..
aku nak tau carry mark utk setiap subjek..tapi lecturer x keluar kan lg..so semakin gelabah+sterss la aku!

so..aku habes kan mase study week aku dgn hockey.....hockey....and hockey......and again........HOCKEY...
bahahhahaha...

ade sampai mase 2..aku main dari pukul 4pm sampai 7pm..
memang xtreamly best ar an,,,
hujan aku redah..
panas ape ntah lagi..

so...bile dah penat main...we take some rest jap..
sambil2 ambik gambar...
yea lah...study week...so ramai balik kg..n menghabeskan mase depa duk tidoq kat asrama..bhaha





kegembiraan terserlah..hehe



last2 buat muke hampeh...sebab penat (:

No comments:

Post a Comment